Advertising
Ce nu se știa despre persoanele care beau frecvent ceai. Rezultatele incredibile ale unui studiu

Ce nu se știa despre persoanele care beau frecvent ceai. Rezultatele incredibile ale unui studiu
Scris de A L Publicat: 10 feb. 2020, 07:31
Potrivit unei noi cercetări publicate în European Journal of Preventive Cardiology, consumul „obişnuit” de ceai este asociat cu un risc redus de boli cardiovasculare şi deces în urma unei afecţiuni.
Citește și
- 15:50Complot dejucat în Serbia: doi bărbați, suspectați că plănuiau asasinarea lui Vučić
- 21:01Carnagiu pe o autostradă din Ungaria: șapte morți după ce un microbuz s-a izbit violent de un camion
- 20:18Eveniment de excepție la Ambasada SUA: 250 de ani de la Declarația de Independență, marcați la București
- 18:21Emma Răducanu o oprește pe Sorana Cîrstea la Queen’s. Românca, învinsă în două seturi după un început dificil
Distribuie articolul
Mai multe articole despre
Urmărește știrile Realitatea de Prahova și pe Google News

























